2010. október 25., hétfő

“I don't know exactly what I mean by that, but I mean it.”

Feliratkoztam egy csomó könyves blogra a neten, de egy idő után mindről kiderült, hogy nem is olyan jó, mint gondoltam. Úgyhogy úgy döntöttem, írok egy sajátot, ha más nem is, majd én olvasgatom.
Eleve már 23 éves vagyok, innen az emberi értelem már csak hanyatlik. Nem olyan szivacs már az agy, mint korábban volt, és elég hamar felejtek el dolgokat. Sok könyvnek nem is a története marad meg a fejemben, hanem inkább csak a hangulata, amit nem bánok igazán, mert szerintem így jobb. Másrészt meg így majd kicsit megint újnak tűnnek, ha egyszer még előveszem őket.
A szombat reggel kánaánt hozott az életembe. Bemehettem egy óriási könyvraktárba, és elhozhattam egy rakás könyvet teljesen ingyen. Totál felborult az értékrendszerem azóta, teljesen hihetetlen volt az egész. Így is alig bírtam el, annyit hoztam el, de még kicsit csalódott is vagyok, hogy többet már nem tudtam. Most is itt sorakoznak a polcomon. Mintha csak a gyerekeim lennének. Kicsit azok is.
Nemsokára megírom az első rendes bejegyzést, remélem nem lesz túl művészieskedő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése